Sunday, May 9, 2010

Oh IBU..

Masa aku mule menaip untuk entry kali nih jam kat laptop ni menunjukkan pukul 12:17 pagi. Dan semestinye hari ni adalah hari 'mother's day' untuk mereka yang telah bergelar ibu. So, lebih kepada feeling2 airmata mengenangkan pergorbanan mereka bergelar ibu.

Lama tak menaip. Lama tak menulis. Ade la dalam 4 hari rasenya. Rase takde idea la pulak. Erm..apa aku nak describe pasal mak aku ni yer.


Sesimple yang boleh aku cakap :- sangat2 sporting, kelakar, agak menghiburkan dan sangat laa peramah. Kat sini aku tak tau nak cerita banyak2 pasal mak aku, yang aku tahu pergobanan die membesarkan aku dan adik2 sangat-sangat tak terbalas.

Sayangilah ibu anda. Pada adik aku ( Alin ), selamat menempuh pahit maung menjadi ibu. Pada kawan2 yang dah pun bergelar ibu, selamat hari ibu. Aku pun nak jadi ibu. InsyaAllah, satu hari nanti.

Emak, Pn.ROHANA TALIB, ko lah ratu hatiku.....

p/s : Ucapan terima kasih pada adik yang blanje Sate Hj Samuri, special tok mak katenyer..hihiiii

Dari AKU,
http://pijaosix.blogspot.com

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..