Thursday, May 13, 2010

Hafiz penyelamat maruah Malaysia

Dah aku agak dah, kalau menang berbakul-bakul la dapat pujian. Tajuk entry aku kali ni aku cilok dari paper kosmo je pun. Hehehe...Punya lah aku suspen semalam bila beregu kedua Malaysia kalah. Gabra sebab yang akan main pas ni ialah Hafiz dan penentu segala-galanya. Semlam punya lah aku kutuk dia kaw-kaw. Anyway, bukan aku sorang cakap macam tu.

Tapi, as u all semua tahu, dia jugak lah yang menjadi penyelamat Malaysia. Membawa Malaysia mara ke separuh akhir. Tahniah. Pada aku, Hafiz ni dari dulu aku nengok sampai sekarang, permainan die mmg tak konsisten. Jap ok jap kang K.O..!!

So, doakan Malaysia dapat mara ke Final. Tu pun, kalau die berjaya kalahkan si gagah perkasa dari CHINA.

p/s : Sakit tekak. Kurang menjerit kot malam tadi. Hahaha

Dari AKU,

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..