Tuesday, May 25, 2010

Edisi 1 : Bukit Merah Laketown

Sebelum aku membebel lagi banyak, aku nak ingatkan ini bukan entry romantis. Saje je kasi panas kat orang2 yang suke mencari yang tersirat dari yang tersurat. Takpun, mencari keburukan dari kebaikan. Lantak ko lah manusia itu.

So, sambung balik apa yang aku nak cerita. Masa aku tgh surf something kat internet sebab bosan yang amat lagi-lagi bila kawan2 yang sekutu takde, istilah GERSANG pasti bersarang. Tah macam mane aku boleh jumpa website Bukit Merah. Menarik gak. Belek punye belek ada promotion baik punya. Sudahnya, aku book..!

Menariknya kat sini, ada Waterpark, Taman Haiwan(Ecopark) dan Kepulauan Orang Utan. Tapi, masa aku pergi ni pulau ni ditutup sementara. Air tasik kering katenye. Ah, mengong tol la. Frust tak dapat pergi.

" Jom laa berenang nak. Bukan jauh sangat pun.." sekadar memberi pendapat
yang sudahnye tak dilayan. Eleh, belagak..

Pada aku, tempat ni quite ok. Memang seronok kat sini. Sampai naik berbelang lah tangan. So, sapa nak pergi, silakan. Tapi, tolonglah jangan bandingkan dengan Sunway Lagoon. Jauh bebenar. Overal, aku HAPPY pergi sini.

Sape-sape nak feel seperti org hutan yang berbulu lebat lagi seksi, meh lah datang sini. Nyaman dan segar lah.



Rujukan web leh klik kat sini --> Website Bukit Merah


Dari web tu, korang boleh tahu semua maklumat yang korang nak dari pelbagai segi. Hotel ke? Harga ke? dan segala2 nya lah.



p/s : aku pergi on weekday, tak ramai org. NOTED : 06/05/2010 aku berade kat sane..~



Dari AKU,

3 comments:

bLueSpeCky said...

nice:) tido kat mane?

GADIS INI said...

awat eca tekan link alog 2lis xley.br nk usha2..tm4

Miss PIJAOSIX said...

nora : along tido kat laketown apartment tu..

eca : dah boleh da..try clik..!






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..