Tuesday, May 25, 2010

Aku BZ tapi..


Aku sangat bz, tapi aku sempat lagi makan, kira bagus lah kan..
Aku bz, tapi sempat gak dengar celoteh kawan2 yang menegur..
Aku bz tapi aku sempat mkn BIG Apple..Tapi datang dar FUJI..
Aku bz nak gile, tapi aku rase macam nak deman..
Tapi aku tetap datang opis..

Aku penat, malam aku tido kul 12 lebih gak..
Bertenet sakan jugak, layan tv jugak..

Aku bz tapi sempat lagi upload picture kat FB..
Senang citer, macam mane bz nye pun, aku sempat buat banyak perkara..
Bukan nak kate aku ni terel walaupun agak terel jugak..
Sekadar memberi kekuatan pada diri sendiri..
Memberi semangat pada diri sendiri..

Oh blog, rindu pada kamu...! sangat2..kerana ko lah pendengar setiaku...!!


Dari AKU,

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..