Thursday, April 22, 2010

Malam Yang INDAH

Salam petang kebosanan dari aku..

Malam tadi dua kali terbangun. Sekali pukul 3 pagi..Nak terkucil punye pasal. Aduhai, patut laa sejuk semacam je aku rase. Rupenya hujan lebat giler kat luar tuh. Alangkah bagus kalau aku bangun amik air semayang, then solat tahajud ke, solat hajat ke..:)

Sekali lagi aku terbangun kul 5.15. Kat luar tu hujan lagi. Ish, asik terjaga-jage je lah pulak. Tu pasal aku tak suke tido awal. Awal ke pukul 11.30 tu. Sempat lagi aku tengok henpon. Ade msg. Msg yang tak sempat nak baca sebab aku dah lena diulit bantal busuk.

Patut la. Main pingpong rupenyer. Ish bangun la. Pukul 5.20 tu aku bangun, panaskan air. Buat air OldTown yang aku amik dari opis. Hehee...Jangan bagitau bos aku. Pastu aku berniat dan bersahur. Puasa ganti sudahnye.

Seronoknye hujan. Aku memang ade peel suke tengok ujan. Doa laa byk2 time ujan nih. InsyaAllah dimakbulkan ALLAH. Dah masuk azan SUBUH, aku solat dan sempat mengaji.

Hujan lagi. Pukul 6.30 aku melompat atas katil dan tido sampai kul 8.30. Ya ampun, kelam kabut. Sudahnya, aku sampai opis kul 10.10 pagi. Dah biasa kan bos..hahhhaa

p/s : teringin sangat nak makan TOMYAM


2 comments:

~oLick_Ecaa~ said...

minggu nie bnyk mgarang ye kak..fell bgus yer..hehe

ttbe rasa lapa bc blog nie..
bnyk tok manu mkan

~ PIJA ~ said...

bukan ape cik adik...
feel takdok kojo namo eh nih...
selamat membace sambil makan yo...!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..