Monday, April 26, 2010

Kemenangan BN



Aku tak balik mengundi pun untuk pilihanraya kecil bagi parlimen Hulu Selangor. Malaslah, lagipun badan rase tak sedap jer. Tapi, aku dah wakilkan mak dan ayah aku kire ok la kan. heheee..

Tahniah pada pemimpin yang dah menang. Tunaikanlah janji manismu. Jangan hanya menanam tebu ditepi bibir..!


(Sekitar hari mengundi. Gambar nih aku amik kat FB member aku (Rozairie))


Dari AKU,

http://pijaosix.blogspot.com

4 comments:

Encik MamaT said...

peminat kak ijat ek......

~ PIJA ~ said...

bkn ke ko yang request nak tengok kak ijat nih..

Encik MamaT said...

geli tgk............ haha

aLin.PiRuL said...

bwk bersaba byk2 ek..sok2 menang la PKR ...hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..