Wednesday, March 3, 2010

Sekadar Memenuhi Permintaan SEMASA..

Minggu ni aku mmg bz sangat2..Tapi tahap ke'busy'an aku nih masih ditahap yang tidak membimbangkan di mana aku masih boleh menjenguk FB, melayan ym ngan kawan2..Lame aku tak update aper2 citer kat sini..By the way mmg takde citer yang menarik pun untuk dikongsi ngan pelawat2 tegar dan juga pada pelawat2 yang mencari modal untuk meroyan atau sebagainyer..

Ade rakan menegur "ko bila nak update belog ni? aku dok nekan2 link ko..sekali ada dkt lima nam kali aku click..x de pon lagik entry baru..hahahahhaha"

Tah la..tah angin kus2 mane yang datang atau masuk dlm badan aku ni pun aku tau tau..Rase malas, rase tension dan macam2 rase lagi laa..Pada pandangan mata ketiga aku, ni tanda2 nak period nih..jap aku jenguk kalendar..ha bulan lepas aku period 1hb..ni da bape hari bulan..???? lewat da nih..............oh tidak....!!!!

flash back..
Last week, aku lepak Sk ngan simanje buah hati pengarang jantung..sape lagi kalau bukan Firqan Ar Rayyan..da montel da muke die..mau taknye, asik nak gayut kat nenen mummy nye sajer..! Hari Ahad, jumpe buah hati lain pulak..ngeh ngeh..
(jelingan wan Ana untuk semua)


untuk semua, tak terlambat kot untuk aku ucapkan SALAM MAULIDUR RASUL.
buat baik berpada2, buat jahat jgn sekali..

p/s : last week aku deman,batuk n selsema..tapi mase aku timbang malam senin aritu kat TESCO, nape berat aku 52kg..? oh tidak...

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..