Friday, March 5, 2010

Bila aku BOSAN

Bile aku BOSAN, maka terhasil laa, rencana2 yang aku lupe nak berkongsi kat blog nih..Kalau nak diikutkan agak banyak rententan story mori maupun aktiviti sosial yang tercicir untuk aku selitkan kat ruangan pena yang berkhemah lagi bertauliah nih..

Antaranya...kalau tak silap bertarikh 20/02/2010 bersamaan hari Sabtu, aku telah keluar dari rumah menuju ke Sunway Pyramid...Hajat hati nak beli baju untuk si bujang kecik tu..Dan untuk pengetahuan korang, aku telah membeli 2 helai baju..Kiut tau..heeee...

Hari yang same..aku telah masuk pentas bowling yang telah lame aku tak ceburi...arghhh...tgk muke org sebelah confidential je nak ajak aku main..Tau laa terel..Fisrt baling, masuk longkang...akakakkakaka..bersunggguh2 siut aku gelak..Ingatkan terel sgt..Gelak pun agak2 laa, turn awak..! Alamak, cuak sudah mai..hehee..dengan gaya ala2 shalin zulkipli, aku baling..berdesuppp, die pergi..perghh..strikeeee...!!! Terkejut ye sayang...hahaahaha..

Tapi, akhirnye aku tewas kerana kesungguhan die main akibat tercabar ngan keterelan aku bermain..ngeh ngeh...aku tak puas hati..tambah lagi satu game..tak puas hati lagi..tambah lagi satu game..Masuk ni, dah 3 game dah..Tapi, aku terpakse akur, kalah jua akhirnye..tapi sipi2 je yer..beze 10 pin je..hahahaha

Rencana kedua bertarikh, 21/02/2010 - aku, bujal alang ngan cipong dan seluruh ahli keluarga telah pergi ke perkahwinan kakak eca. Dan petang tu melepak kat umah sambil menghirop udara segar bugar.

Petang tu, aku mengasah bakat memasak bubur kacang bersama durian diiringi dengan masak asam pedas ikan pari. Maka, malam itu, kami beramai2 dinner bubur dengan nasi. Pedas nak mampus asam pedas aku..hahaha..padan muke korang..!

Dalam kul 10 malam, aku iringi bujal pulang. Selepas lambai, flying2 kiss..nak kiss2 tak leh, mak pak adoo..ahahahaa..

Ish, aku da mule merepek tahap tah ape2 da nih..


( dijemput sume datang ke villa SEJUTA aku ni yer..)

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..