Monday, February 22, 2010

Selamat Bertunang

Salam to uols...
Actually, aku sedang kemalasan nak mengarang even nak menaip aper2..
Tapi kalau aku tak update ape2 nanti..
Cerita ini akan terus menjadi basi sebasinyer..
DAN...
Makin bersawang lak blog aku ni kan..

So, aku gagahkan diri mengarang sebaris 2 ayat..
14 Febuary 2010, Lepas ISYAK..
Adik aku dan pasangannya Cipong selamat ditunangkan dalam satu majlis yang ringkas dan simple...
Alhamdulillah..





p/s : aku tgh mengalami selseme, batuk dan sewaktu ngan nye...

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..