Wednesday, February 17, 2010

Firqan : Part 2

HARI KEDUA
Isnin - 08/02/2010

Aku gi keje lambat skit hari nih. Penat la, semalam sampai umah pun da lambat. Aku msg Aisyah kate masuk lambat. Lagipun bos aku memang takde seminggu nih. Cuti kawen kekdahnye...

Pagi..
Aku ade msg alin. Tanya die mcm mane? Dia just ckp still sama, air yang melekit2 tu still lagi kuar. Kadang2 kuar, kadang stop tapi tak sakit. Kalau still tak rase sakit, die akan di induce tengahari nanti.

Pukul 2 petang..
Alin kene induce. Kata doktor die akan rase sakit lepas 6 jam kene induce.

Tengah malam..
Baru aku lelap kan mata, dia msg lagi " tak bukak lagi la cm. aduhai.." Aku just reply suruh dia zikir dan selawat banyak2..

HARI KETIGA
Selasa - 09/02/2010

Pagi, pukul 6.46 :
Mesej 1 :" doktor bukakan laluan 1cm. Masukkan lagi ubat induce kedua. Mintak2 kali ni terbukak la. Sakit la asik kena seluk.

pukul 9.39 :
Mesej 2 : "aku da mula stress ni.."

Pukul 9.54 :
mesej 3 : " Penat da berjalan. Sampai badan dah rasa macam nak deman je.."

Gerun sungguh aku..Kesian pun ade..Yang boleh aku buat hanya laa berdoa tuk dia..lebih kurang pukul 4.45 petang, alin msg yang di di induce buat kali ketiga..sian die..dan berita yang dilatest aku dgr kul 6 pagi, yang alin terpakse dibedah..aduhai ngilu aku dgr...mintak2 semuanya selamat..AMIN...

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..