Monday, January 25, 2010

Saat Ini..

Sebenarnye..aku MALAS sangat nak menaip blog...dan sebenarnye aku banyak KERJA nak buat..tapi, aku malas nak mulakan...eee...rimasnye laa kalau ade feel macam nih...ke sebenarnyer aku LAPAR..!!! takde laa lapar sangat..tapi kalau aku imagine ape lauk yang aku bawak untuk hari ni, bisa merembes kan nafsu makan aku jugak kot..

Da kul 12:56, yesss...da leh lunch ngan senang hati..tp tak abis menaip lagi nih...ape aku nak cerita yer..macam takde aper2 cerita yang aku nak cerita pun..

Baru jap ni, ade member tegur...
Namanyer Shaz
" salam cik pija, bile bleh sy blanje prosperity?.."


Eeeeeeeee....sedapnye wak..kalau laa awak leh delivery kat opis org nih...mmg u the man laa..heeeee

Ah, lupekan.....aku da tapau nasik pun...

Aku sedang menghitung masa saat ni...Bile nak petang..bile nak malam..bile nak esok..bile nak lusa..bile nak tulat...bile nak gaji...? Poket da kering nih wei...waaaaaaaaaaaa

Selit sket aktiviti last week...sabtu tu, pagi2 aku da bangun g jogging..bes sangat layan mata dengan menegok benda2 yang hijau ni...pastu petang sket aku da berangkat balik ke SK..da tak tau nak buat ape kan..baik aku balik umah...

Kenyataan kukuh kenape aku berada di SK..

" saja tanya, sori ye wa, bz la, ni org tgh setting barang..bile balik sini..?.."

Alkisah...tamat sudah..

p/s : selangor kalah tapi badmintan menang...ade aku kisah..?



No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..