Friday, January 22, 2010

Bile aku SEBOK...!

Macam tak percaye je aku sebok ari nih..Bukan aku sorang je yang sebuk..Tapi makcik2 yang seangkatannye jugak sebok..Macam tak percaya jerk..

Semalam, aku ade meeting kat Lembaga Getah Malaysia ngan group Offshore GeoSurvey (OGS)...Projek untuk Shell Malaysia..Ish, lama tak attent international meeting nih..biase meeting ngan orang2 gomen jerk..

Bangunan ni betol2 kat depan KLCC...Aku bisik kat Aisyah.." org lame giler tak g sini..mau 3 ke 4 tahun..!" ternganga dak aisyah ni dgr...Biar betol katenyer...Tapi mmg betol pun..

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..