Monday, December 21, 2009

Santau VS Avatar


Byknye cerita aku nak story sebenarnyer...byk sangat aktiviti2 yg aku buat last week..nak menaip punye laa malas..sebelum aku bebel tah aper..just nak share..td pagi dpt bad news..aisyah miscarriage..sian die..takpe..takde rezeki org kate..!


Sebenarnye, lama sangat tak tgk wayang..last tgk bln 7 aritu..sekali aku masuk web TGV..byknye da berubah..totally difference..kisahnye nak melayan si ina..sebuk sgt nak tgk santau..!! aku ni takde hal janji dpt kumpul reramai ngan kawan2..leh menyantau dlm cinema tu..hahah

lokasi : Bukit Raja ( as usual laa..)


p/s : citer ni sangat HAMPEH...!!! pade saper2 yang teringin nak tgk, baik korang lupekan laa niat nak g tgk..sgt2 choi...


so...setel pasal SANTAU...aku mengedik lak nak tgk wayang lagi..so, sabtu mlm tu sebab takde plan nak g mane2..so, kiteorg decide nak tgk wayang...

(loving couple nih..)

"citer ninja assassin 2 tiket..!"
" better u tgk citer AVATAR.." mamat india ni bg cadangan..dlm hati panas gak..suke2 die jerk..citer ni bes katenyer..
"malas nak pikir..aku amik jerk.."

amik ko..11.55 mlm...adoi..lame lagi..jam baru kul 9..jom SHOPPING...


p/s/s : citer ni bes wei..sngat2 bes..dah lame aku tak dpt kepuasan cam ni tgk wayang..padehal da plan..ni mesti aku membute kat dlm tu..tak sempat membute..segar je bijik mate..time kasih adik manis mamat india tu..heeee

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..