Thursday, December 17, 2009

Salam Maal Hijrah 1431

Cepatnye mase berlalu..sangat2 cepat..tgk kat diri sendiri..aku mcm ni jugak..aku tak nampak pun ape2 perubahan..nak kate ade suami..takde lagi..apetah lagi ade anak..nak kate aku kaye..tak jugak kaye2..even aku ari2 g keje..huh..

Astafirullah azim...tak beryukur ke aku nih..? aku ade keje yang bagus..ramai lagi yg takde keje kan skrg nih..aku ade kerete..tensen2, leh driff kat mane2..aku ade family..yang selalu amik berat n sporting..sume aku ade..terima kasih YA Allah...

Dekat2 plak tahun baru islam ngan thn baru omputih ( kate mak aku la..)..
Ape azam aku kali ni ye..?

azam aku...aku nak mencari
CINTA..........!! doakan aku...

ni aku cilok dr status ina..
"Nina Hanafiah jom sama-sama berdoa untuk "Akhir Tahun Hijriah" beberapa minit sebelum masuk waktu maghrib (akhir waktu asar) dan "Awal Tahun Hijriah" selepas sempurna solat maghrib...."

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..