Tuesday, December 22, 2009

IRC ( Island Red Cafe )


Rase marah sangat aritu...
Rase mencik pun da mule bertengek kat jantung..limpa..hati...
Nape buat aku mcm tu..??
Besar sangat ke salah aku..?
Nape nak letakkan aku dlm keadaan bahaye...!!
Sumpah..aku takut..ngeri..rase nak mati..waaaaa

Tapi..
Kalau dilayan nanti...
Maknenye aku tewas pada hasutan setan2 bangsat tu..
Maafkan die...itu laa sebaik2nyer..
Selagi ade sayang dihati...
Aku terima kemaafan yang kau hulurkan...
Tapi aku sedih sangat tau.....!!!!

Da tutup citer...~~~~~~


IRC ( Island Red Cafe )..



Agenda utama nak buat surprise kat CIPONG...!!
Bertempat kat IRC ( Island Red Cafe )..
Ahli majlis : muke2 yang same je...
-pija-
-rizal-
-alang-
-cipong - besday Boy-
-alin-
-perol-
-adik-
-ecah-


even hati sakit dek makanan yang lambat sampai...
paling sakit ati chiken chop tu haa..
2 jam baru sampai...
service out..
jgn g sane laa....!!!



aper yg best...kiteorg dapat berkumpul ramai..
mmg happening..siap satu kedai nyanyi tuk si cipong...
sporting2...!!

2 comments:

Afzan said...

ngat kan nk cite psl marketing plan irc td.. hahaha

~ PIJA ~ said...

pun buleh jugak nor..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..