Tuesday, December 15, 2009

Malaysia VS Loas

2o tahun menunggu...akhirnye..MALAYSIA mara ke Final..macam tak pecaye..mcm pecaye..tp bola tu kan bulat..rezeki masing2..tuah ayam nampak kat kaki..tuah manusia nampak tang mane pun aku tak tau..lantak pi laa..

Tp cam biase laaa kan..kalau da menang tu..sumenye bagus..sumenye hebat..sok kalau da kalah siap la..main cam cibai la..main cam cilake laa..jurulatih cam sial laa..mcm2 makian..cacian..sume ade..pasrah je laa..dah budaya kite mcm tu..heeeee


So, takde ape ku nak harapkan..moge2 MALAYSIA berjaya membawa pulang pingat emas tuk sukan sea tahun nih...ape laa sangat Vietnam tu kan...hahaha

nota lutut : kire bonus tau malaysia masuk kali ni..so jgn sumpah2 depa..sian woo..hiiiiii

2 comments:

miss aditya said...

best tol malam tadi layan tgk bola, live cast lak tu.. sesambil masak.. sebab balek lambat.. hujan lencun aku.. game mmg best sebab dua2 team fight each other. yang pasti sokong Malaysia punyer aa!

~ PIJA ~ said...

betol2..pastu aku tgk baju team malaysia fit2 kan makwe..teruje aku tgk..seksisss...heee

teringat zaman kite tgk bola same2 dulukan...pergh kenangan terindah...!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..