Monday, December 14, 2009

Di Sebalik 12.12.2009


Ade ape eh ngan tarikh tu..?


Tarikh tu jugak menemukan due hati...tahun 1977..tarikh yg same..ROHANA binti TALIB ditemukan ngan jejake pilihan hati...ALI HANAFIAH bin TALIB...jgn konpius yer..name atok aku mmg same..heeee

Anyway..Happy Anniversary yang ke-32 mak ngan ayah...
wish both of u all the best..
Love both of u..sangat2..!!

(raya 2009)

( mase dating kat old town..)

( kat Bagan Lalang, 2007 )




**************************************************************

p/s : buat PN Esah ( mak Bujal )...selamat menyambut hari ulang tahun yang ke 52..satu kebetulan pulak..tarikh lahir same ngan tarikh anniversary parent aku...ngeh ngeh...


No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..