Wednesday, December 2, 2009

Pe'el MANUSIA..?

salam..

Time ni peot aku lapa sangat..teringat kat nasi n lauk ayam paprik yg aku masak pagi tadi seblum g keje..kerane paprik aku sampai opis kul 10..heee...tp kerane kelembapan ketapi pun ye gak..aku da malas nak komen pasal ketapi ni da..mmg suck all the time..!!!

"mane g..? LONDON ke..? " mak ai..uncle nih..jauh imagine die di atas kehilangan aku selame seminggu lebih..aku maleh nak naik tren..aku bwk kete g keje..ade yg rindu nampaknyer..ngeh ngeh...

Aku sebenarnye bosan..ade keje nak buat..tp malas sgt nak buat..nape malas..sebab aku tak bape sehat kot...

Huh...tp aku kdg2 kelaka la tgk perangai manusia nih..perangai aku biarlah org lain menilai kan..Aku pelik ade org yg batak kelabit..? mcm ko sorang je ade kemudahan cam tu..mcm ko sorg je ade duit..beli itu ini sume nak kecoh..even spender baru pun...sume nak bising..wey...diam2 sudah laa..tak kan sume bende ko nak citer..rileks la..ari ni nasib ko bagus..esok luse ko tak tau...hehehe..lalalalalala....hohohoooooo...emosi ke aku..? lantak laa...

Penyebuk..? ni lagi satu kelompok manusia yg aku anti sgt2..sebuk je nak tau hal org itu ini...kenape? bagaimane..? bile..? ape die..? nape pulak..? rase nak tampau2 jek..bende yg patut tanye tak lak ko tanyer...kang aku tanye...
ko bile nak MATI..? nangeh plak ko nanti...hahhaha

tolong laa manusia..termasuk aku..
jgn laa buat perkare yg menjengkel kan tuk aku tgk...
tuk aku jadikan bahan dikale berbual bersame ahli majlis 'tingkap'..
tuk aku jadikan gosip bile balik umah..

walaupun tu silap sendri..
tp ko tetap salah jugak..
hahahahaha....


(setengah jam lagi yer...tunggu...LAPA!!!!)

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..