Wednesday, September 2, 2009

Ramadan Ini...

Lame tak mengarang..
sebabnyer malas jerk..!!

Sebelum aku bebel2 lagi panjang, sebagai rakyat Malaysia..aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN yang ke 52..merdeka ke kite..??

ape aku buat cuti 3 ari ari tu..?

Sabtu...bangun da laa lambat..! bangun2 leh mkn dulu...pastu baru semangat nak kemas umah..tak puase laa katekan!! da kemas2..terlayan lak citer industan..jgn laa kantoi ngan bujal..mampus die gelakkan aku..heeee

ape kes lak ibu mengandung dtg sini nih..? nak melepak rupenyer..petang tu, pas Asar, g AMCORP MALL nak usha warehouse..gaye cam gempak tp hampeh nak mampus laa tempat tu..da takde aper..

da nak berbuke nih..leh lengah2 lagi..siap singgah umah Pak Ngah Bujal kat Sentul tu haa..so, tumpang berbuke laa kejap kat sane..sedihnye la tgk dieorg berbuke tanpa mak..mak budak2 ni baru meninggal 2 minggu lepas..

Ahad..siang nye biase laa aktiviti membute ngan jaye nyer..berkebun kat dpn umah..aku ade tanam nenas tau..!! sejak henpon takde nih..tak leh nak capture gambau bile g mane2..argh..ku gheramm..!!

Isnin...merdeka...! merdeka..! ari ni misi mencari burung puyuh goreng..nampaknyer misi aku gagal laa plak..takde puyuh gureng aa kat kompleks PKNS tu..kene teruskan misi lagi nih..siap org tu kate..usahe tangge kejayaan..arghhh!!

pesal touching lak dgr lagu ni..aduhai..!!

Teruskanlah

Pernahkah kau bicara
Tapi tak di dengar
Tak di anggap sama sekali

Pernahkan kau tak salah
Tapi disalahkan
Tak di beri kesempatan

Kuhidup dengan siapa
Ku tak tau kau siapa
Kau kekasihku tapi
Orang lain bagiku

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah..

Teruskan lah kau begitu

Kau tak butuh diriku
Aku patung bagimu
Cinta bukan
Kebutuhan mu

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah.. Teruskan lah
Kau.. kau begitu

Teruskan lah… teruskan lah..

6 comments:

Afzan said...

haluuu kawanku... ade jugak 2 entri sepjg bulan ramadan ni.. aku, 1 pun belum.. kena virus malas cam ko la!!

anyway.. selamat merdeka juga.. wei! raye nnt jom pakat jumpa pesot.. die da sms aku ajak jumpa raye ni.. kalo bole, ko free2 kan la time ko.. jgn jadik cam tahun lepas.. plan punye plan, sume tak jadik.. hihi

Afzan said...

eh lupa nk bgtau.. aku pun suka lagu teruskanlah.. layan sekali sehari masa driving, ok la.. kalo byk kali, mau terlelap aku didodoi lagu cam gitu.. hihi

Afzan said...

adoi.. tertinggal lagi!! 1 more question.. mana pegi henpon ko? bukan ke aritu da ada??

~ PIJA ~ said...

haluuu nor...
windu beb ngan ko...heheeee

jawapan soklan 1 : aku thn ni cuti sehari je..kamis da masuk keje balik..weekend leh laa curik sket kot mase..heee

jawapan soklan 2 : tu aa..ni pun baru pas layan..!

jawapan soklan 3 : ade ler henpon aku..henpon pinjam ler tapi..

last sekali..selamat hari ghaye..heee

~ PIJA ~ said...

p/s : henpon ade tapi tak bape bes nak capture gambo..!!

Afzan said...

takan sehari je? bukan ke 2 ari public holiday? aku ni pun ntah ade cuti lebih ntah idak.. nk hrp ujung mggu, ntah le.. tau2 je la syawal.. byk open house..

selamat raye juga.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..