Thursday, September 3, 2009

MISI GAGAL LAGI..!

Huh...misi gagal lagi...kul 6. 30 baru sampai s.alam..dr stn Subang Jaya da msg member tu..roger2 nak update lokasi aa kununyer..

" haaaaaaaaaaaaaaa.....baru nak mandi.."

Terjerit dlm hati jerk laa..heee
..dalam kepale otak da imagine da..sampai kang, terus mandi..Tapi..da dapat agak jugak..mesti lambat gak die sampai kang nih...ngam2 kul 7 baru sampai umah aku..

So, gagahkan diri gak laa g pasar kat stadium tu..ramai lagi manusia..jln sikit, nampak roti jala.feveret aku tu..rembat gak laa 2 hengget..tp misi aku nak cari burung puyuh berempah..
haaaaaaaaaa....jumpe..!!!

" da abis laa dik..tinggal ayam jerk.." redha je la..takde rezeki aku nampaknye lagi nih..

burung puyuh berempah..!!
bile laa dpt mkn die nih..heee

semalam berbuke tgh2 bazar..heee, mlm tu singgah pkns..mmg niat nak cari serunding ayam buat kunyah2 waktu sahur...

serunding ayam

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..