Tuesday, August 25, 2009

Betolnyer PAKEJ..!

salam..

Alhamdullillah, da masuk 4 hari umat islam berpuase..tp aku? semlm aku period..patut aa aku sakit kepale yang amat..sampai kuar2 air mate..badan sakit2..pinggang sakit2..perot tak yah citer laa..tu mmg wajib sakit..!!!

susah sangat ke nak paham ape aku rase skrg..??

bagi org perempuan mmg paham rasenyer tu pun pada mereka yg pe'el periodnye mcm aku!! bagi org lelaki? alasan semate katenyer...dieorg tak rase ye dak..tak ngape lah..aku pun da bosan nak explain..tah2 org pun da bosan nak tau..huh!!

nasib bos takde seminggu nih..!!

Anonymous said...
---> kat bawah ni lirik lagu ke? sape2 leh kompemkan tak..!

Maaf, ku telah menyakitimu
Ku telah kecewakanmu
Bahkan ku sia - siakan hidupku,
dan kubawa kau s’perti diriku
Walau hati ini t’rus menangis
Menahan kesakitan ini
Tapi ku lakukan semua demi cinta
Akhirnya juga harus ku relakan kehilangan cinta sejatiku
Segalanya t’lah ku berikan
Juga semua kekuranganku
Jika memang ini yang terbaik
Untuk diriku dan dirinya
Kan ku t’rima semua demi cinta

Jujur, aku tak kuasa, saat terakhir ku genggam tanganmu
Namun yang pasti terjadi, kita mungkin tak bersama lagi
Bila nanti esok hari
Ku temukan dirimu bahagia
Ijinkan aku titipkan kisah cinta kita selamanya

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..