Monday, August 17, 2009

MC and Others..

Salam..

Lame nye tak update blog..nape tah takde mood sgt2..jenguk blog pun aku malas..tp tibe2 lak ade kekuatan gaban baja hitam yg datang secare tibe2..so, yang aku tulis laa jugak sepatah due kate pada geng2 yg sudi nak jenguk..

flash back..
"awak g mane je minggu lepas..? "

" dua minggu lepas saya ade g travel doktor..g penang..!" punye laa jujur aku jawab..Mengeleng2 kepale dokter tu aku tgk..

"time2 mcm ni tak mau dok merayau..bahye..H1N1 ni penyakit merbahaya.." H1N1..alamak...terkejut aku...mmg laa aku deman..aku batuk..aku selseme..aku sakit tekak..sakit kepale..tapi tak kan kene virus tu kot..Ya Allah..berderau darah mase tu..

" ok mcm nih..saya bagi awak mc 2 ari..do not go anyway..just rest at home.."
aku angguk je laa..." if u are not ok between this 2 days..14hb ni u datang balik.."

Tapi alhamdulillah..aku sehat sepenuhnye ari nih..dah takde batuk..da takde selseme..tp still takut jugak sebab aku ni g keje naik train..

Semalam..
Nampak gaye aku kene tinggal lagi..mcm da takde seri da rumah sek4 tu..dulu alin..pastu linda..kali ini alang..die dapat keje kat seri kembangan..so, kene laa pindah..mlm tadi rase sunyi sangat dok sorg2 kat bilik..

"ha tau tak per..nak sad2 ni tak gune wa, ye la walaupun terase tp kene lawan hati tu wak.." nak kasi semangat altromen kat aku..tq very much..heee

Pangantin Batu..
Selamat Pengantin Baru buat paksu ku ( same umur ni ngan aku..adik ayah yang bongsu..)..sebabkan aku deman, aku tak join pun dieorg balik kampung...aper2 pun moge berbahgie hingga ke akhir hayat...

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..