Thursday, August 6, 2009

Malam NISFU SYABAAN

Sebelum aku nak citer pasal malam ni, aku nak selit sket pasal uncle kat tempat parking kat ktm sek 19 tu semalam..mase aku byr parking uncle tu siap tegur..

"lama tak nampak..u kawen ke..?" tergelak aku ..die perasan laa pulak aku lame tak park kete..ade laa dlm seminggu lebih..prihatin uncle nih...

" nape gelak katenyer..ke u da kawen?.." laju aku geleng kepale..
" blum laa uncle..saye g bercuti..!!" senyum die..puas kot ngan jawapan aku..

NISFU SYABAAN..

Jatuh mlm tadi..setahu aku buku amalan kite selame setahun akan diangkat dan diganti dengan buku baru..mlm ni seelok2nye buat solat sunat ngan bace yasin..tp nak buat cam mane keadaan tak mengizinkan..aku period..!

semoge amalan aku diterima oleh ALLAH s.w.t dan segala kesalahan aku diampunkan olehnyer..AMIN..

2 comments:

Anonymous said...

Maaf, ku telah menyakitimu
Ku telah kecewakanmu
Bahkan ku sia - siakan hidupku,
dan kubawa kau s’perti diriku
Walau hati ini t’rus menangis
Menahan kesakitan ini
Tapi ku lakukan semua demi cinta
Akhirnya juga harus ku relakan kehilangan cinta sejatiku
Segalanya t’lah ku berikan
Juga semua kekuranganku
Jika memang ini yang terbaik
Untuk diriku dan dirinya
Kan ku t’rima semua demi cinta

Jujur, aku tak kuasa, saat terakhir ku genggam tanganmu
Namun yang pasti terjadi, kita mungkin tak bersama lagi
Bila nanti esok hari
Ku temukan dirimu bahagia
Ijinkan aku titipkan kisah cinta kita selamanya

Miss PIJAOSIX said...

alamak..
sape lak yg kasi puisi kasih kat aku nih..
sedey woo..






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..