Tuesday, August 4, 2009

Alhamdulillah..

Salam..

Ikutkan hati nak mengarang semlm, tp takde mood sangat2..maybe sebab aku period..maybe sebab aku penat nak kene pikir byk bende..dgn kepale yg sakit tak sudah2..!!

pagi tadi..aku masuk opis lewat..ape yang aku buat:

PETROL SHELL, SEK 9
- g atm kuarkan duit, isi minyak kete..setel..ALHAMDULLILAH..

AMBANK, SEK 9
- da kuarkan duit da tentu la aku g bayar instalment kerete..setel..ALHAMDULLILAH..

SACC MALL N PKNS
- terus ke SACC Mall, tgk jam awal lagi baru kul 9.30..tak bukak lagi..
- singgah PKNS, g pejabat pos, nak kuarkan duit buat back up..kot2 laa..setel..
ALHAMDULLILAH..
- masuk balik SACC, jam da kul 10.30..baru nak bukak maxis centre..die bukak je aku serbu..bayar RM10 untuk caj dpt prepaid baru..nak tau nape aku tukar simcard..nanti aku citer next post..very2 sadis!!
setel..ALHAMDULLILAH..


Banyak aku nak citer sebenarnyer..pasal trip aku ke PENANG...ape yang aku buat minggu lepas..tp nanti2 laa aku stori mori..betol2 takde mood sekarang nih..!

Aper2 pun syukur ALHAMDULLILAH, aku berjaya membuat kerja2 aku yg tertangguh hari nih...syukur sangat2..!!

4 comments:

Afzan said...

aik?? tuko simkad? ada back-up contact no tak tu?

Miss PIJAOSIX said...

mane ade da..
ilang sumenyer..
ngan no2 ko laa ilang..!!

uit nor..pesal aku tak leh leave comment kat latest post ko..
silap setting ker?

Afzan said...

tu la.. lenkali buat backup guna sony pc suite.. lebih slamat.. hikhik..

aah la wei, baru aku tringat yg aku lupa allow comment.. mentang2 ada name dier, laju je nak komen yer? ;P

Afzan said...

nnt aku edit post tu, ko musti komen tau.. hehehe






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..