Monday, July 6, 2009

WEEKEND ARITU...

salam to all..

mase ni otak da jem, time lunch, curi mase mengarang jap..td pagi, sampai je opis, aku dah nampak atas meja ade memo dr bos.." tlg scan kat office sebelah, 300 dpi..then email aku..RAIS "..td mase masuk, suke je tgk bilik die gelap..sekali ade pesanan penaje daa..da setel, bukak lak email, ade lagi pesanan die...create mdb..load data n bla bla...make sure siap ari nih...uh tegas tol arahan die..

so, actually aku nak cite pasal ape aku da buat weekend ari tu..

PERIOD PAIN..
sabtu, bangun pagi tu..da rase sakit sgt perot..even mlm tadi mase kuar ngan rizal pun da rase..aduhai..sakit sgt..tp aku tahan..tahan mood pun ye gak!! jap die ok..jap die tak ok..aku mmg payah nak telan ubat..paling kuat pun aku bubuh tiger balm jerk...

da rase ok sket, aku gagahkan bgn..jemur kain, kemas umah...around kul 5 gak aku balik SK..sebelum balik aku da caling2 mak.." mak, teringin laa nak mkn doyan ngan pulut.."..nanti kite cari..yahoooo...

FRUIT SEASON..
sampai2 je nampak merriahnye buah longan mak aku..mmg da masak sgt2..tp aku tak bape gemar buah nih..nape tah..buah ni ala2 buah mate kucing gak..nak doyan gak...!!

so, dkt kul 6 lebih gak baru mak free..alin ngan firul pun mengekor g beli doyan..sekali citer2 ngan org jual tu..urang kampuang awak pulo..alah dapek murah...hehehehe..org minang da..

so, tgk cantek2 je doyan nye..kemain meriah lagi mak sembang ngan org kampung...bodek nye bodek dpat laa sebijik doyan free..beli 3 kilo manggis only for rm10..heheheh

so, balik tu mmg gile nak mkn..tp kene kontrol gak..satu tgh period..satu mulot ade ulser..kate org buat rase je laa dulu..yg penting aku nak mkn doyan tu ngan pulut..mmg mengidam sangat..masak je pulut, terus aku sapu..sedar tak sedar sebijik gak aku bedal...hah amik..mlm tu panas..tgh2 mlm bantai mandi..baru leh tido...heee

AHAD TU...
pagi tu bgn lambat gak..bangun2 tgk da ade nasi lemak, kuih muih...basuh muke, gusuk gg..terus minum pagi..aku, alin n alang je mase tu..firul ngan adik membute lagi..da kul 10 tgk mak tgh siap2..lupe lak mak n ayah ade kenduri kat bawah tu..

kul 3 aku da balik s.alam da..ptg tu ade dating..sampai s.alam mandi lagi..kul 5 lebih gak baru rizal sampai..masuk2 tanye aku nak g mana..? tah tak tau..aku jwab..ingat die ade plan ke..

" g pyramid nak..?"

aku angguk ajerk..lagipun mmg takde idea langsung dlm kepale pun...so, dlm pusing2 tu jumpe laa mcm2 ragam..pusing2 cari padini tak jumpe2..padehal da tgk directory..aku pun lame da tak g sini..


aku kalau period nih..pusing2 sket, jln2 sket je aku mudah sakit kepale..aduhai, die mmg da denyut2 da..tp control macho lagi..da jumpe padini, da tak rase da..pusing2 dlm tu, takde yg menarik..bujal je jumpe suar die..sekali try, die berkenan sudah...hehhee..70% tu...rembat aje ler...

balik tu singgah drive thru donkin donut..beli set..mkn depan umah..sampai je umah, tukar baju..bukak tudung, buh tiger balm..pergh lege kepaler..mintak maap ye abe bujal..time period den mmg cam nih..sakit kepale la..sakit badan laa..segale2nye laa...

2 comments:

zzmegasilk said...

wah..byk lak karangn ko tgh2 sebuk "meng gis"..hehehe

sapo org kg ekau tuh..kot den konal..leh dpt murah jugak..ekekeke

Miss PIJAOSIX said...

urang ulu langat..takde kene mengene ngan ko pun..






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..