Thursday, July 9, 2009

Bosan....!!! Feel Like C****...!!!!!!!

Bangun pagi je da terpikir nak mc laa...nak cuti laa..mmg malas sgt nak g keje..ati mcm sakit..tp malas nak layan..di layan kang aku lak giler..!! gagah kan gak bgn..panaskan nasi..buat sambal ayam..tapau g opis..!!!

Otw nak g keje..rase beban je kepale..nape nih..ati rase tak sedap..sebab ade byk keje kat opis ke..sebab aku period ke..sebab mlm tadi ke..ish..setan2 gondol abah atuk nenek iblis..can u please stay awy from me..speking jerman da nih...huhhh!!

Sebagai manusia aku ade pilihan kan...

- sebelum aku pergi jauh..sebelum aku sayang...mudah tuk aku lupe kan semuanye...lantak pi laa..org utara kate...
- tapi bile da sayang..trime seadanyer...time tu lak baru buat perangai..ni yg jadi tak mudah...

lari dari masalah..?
Bkn nye leh setel prob pun...face it laa jugak..mak kate setiap masalah ade jln penyelesaiannn..kalau biarkan diri duk dlm prob tu..sampai bile laa ati tak tenang...setel pelan2 pun da kire ok aper..

Ermm...cube jadi yg terbaik as i can..tp sape laa aku nak menilai diri sendri...aku malas nak mintak perasaan BOSAN atau BENCI..sebab aku tak suke..sampai sudah aku la tak suke nanti..mcm perasaan aku kat sorg tu...nak kikis susah tp makin menebal laa plak...PARAH!!

2 comments:

Afzan said...

uuuhuu.. prasaan ape yg makin menebal tu? ahaks!

~ PIJA ~ said...

perasaan sayang...!! hahhaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..