Friday, July 3, 2009

BAGAN LALANG - Part 2

Ahad ( 28 JUN 2009 )

seperti yang dijanjikan..pas zohor kiteorg g Bagan Lalang...tp sebelum g sane, singgah lu JUSCO..ade org tu nak shopping..amboi..2 helai kat Reject Shop...2 helai kat Padini.."kate nak g Penang.." katenyer..hehehee

sedar tak sedar da kul 4 lebih...lambat da nih..dlm hati da terpikir..kompem tak dpt tgk matahari terbenam ni..hehehe...tapi tgk cuace, mendung laa..jln punye jln..sampai lebih kurang kul 6.55 petang..matahari mmg takde petang tu..

huh...frust..2 kali g tapi tak dpt gak tgk sunset..takde rezeki..next time..so, misi utama, g mkn kat Senandung Malam ler...yeee haaaaaaaaa...

seperti biase bang..


-pepahat ( da jadi feveret lak..sedap..)
-kailan ikan masin
-udang masak tepung
-sotong masak tepung
-pari bakar
-nasi 2
-fresh oren
-teh tarik

eee..ade org tu mintak nasi tambah...heheee..dlm kul 9 lebih gerak balik..sampai umah dlm kul 11..fuh penuh perut dek mkn...ade gambo tapi tak upload lagi..nanti ler..tak sempat..buat karangan dulu...chaw cin chau..

4 comments:

Afzan said...

bestnyer.. da lama aku tak makan pepahat.. huhu

~ PIJA ~ said...

ko pun tau eh aper pepahat..
aku baru 2 kali mkn..
tu pun rizal yg ajar...heee

zzmegasilk said...

ape itu pepahat..pahat den tau lor..hehehe..
hari ko pegi bagan lalang nih,..besday aku..balik kg jerk aku..ko yg bes gi jenjalan..tp den dpt adiah kek sebijik dr hubby tercinter...ok lah tuh..
mcm bes jerk g bagan lalang nih..selalu jerk ko bertenet kt sini..memang best yerk ton..

~ PIJA ~ said...

bes laa..
ko g laaa bawak anak2 ko...

yg sebenarnye nak mkn seafood..
kat sane sedap ton..
tp ko kene gerak awal laa..
tak seume kedai sedap..
nak g roger aku dulu...

tak kan kek jer ton..
tau dpt gak lain kan...hahaha

pepahat tu cam lonjong2..adik beradik kepah. kerang..sepot..
cam tu laa..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..