Friday, July 24, 2009

Back To Work!!

Salam..

Dua hari aku tak pergi keje..hari rabu tu aku mc, hari kamis lak, aku cuti suke2 ati..kebetulan bos takde..budak2 opis laa inform..haa, elok laa..aku pun rase lemau sangat2 badan ni ha..masukopis pagi ni, rase semcm jer..malas tak yah citer laa...busan, mmg ari2 busan..

Nape aku mc..?
Dari minggu lepas aku sakit2 badan...kalau da sakit2 badan ni, mula laa rase mcm2..rase nak deman ade..senang citer..sume rase ader la...so, baik g jumpe dokter..lagipun lame tak mc nih..!!

Mule2 masuk tadi, bende pertama aku bukak email aku..sekali bukak ade 67 new email..ni sah2 dari facebook nih.. kadang2 mmg rimas gak nak delete..yang takde kene mengene pun leh di antarnyer...redha je laaa...!!

Ape aku buat 2 ari nih...? biar aaa rahsie..rahsie yg bisa meruntun jiwe bile aku bercerita kat sini...!!! huh...

2 comments:

Afzan said...

ni mc betul2 ke, mc beli?? kikiki

~ PIJA ~ said...

mc betol laa...!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..