Friday, July 24, 2009

KAKTUS...!!

Salam..

saje nak share kaktus yg ade dlm simpanan aku...!! ade gak yg da mati...bukan senang nak jage kaktus nih...fakta yang aku tau pasal kaktus..

1. jgn siram hari2..seminggu sekali da cukup...!!
2. kaktus leh idup dlm ape jua cuace..
3. kaktus menyimpan air lame dlm diri die, tu pasal tak yah siram selalu..!!


ni kaktus yang baru dapat..rizal kasi..muahaaaa


koleksi lame yang aku beli mase aku g cameron tahun lepas...ade 2 pokok da kembali ke rahmatullah...sedih siut...!!


my feveret kaktus...makin mengebu die..


yang ni maksu kasi 2 tahun lepas..tak besar2..jenuh nak tunggu..
pokok sampingan yg belakang tu..rizal gak kasi..da 2 tahun aku jage..heee
msih idup kan..



kat sini laa kaktus aku bersemadi...!!


2 comments:

Afzan said...

rajin ko bercucuk tanam.. hehe

~ PIJA ~ said...

minat ngan kaktus jerk..heee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..