Tuesday, June 2, 2009

PEDAS / LINGGI = LUBOK CINE

salam semue..

baru je masuk keje ari nih..semalam tak keje..ari ni baru masuk keje balik..
so..kesempatan ni aku nak wish very heppi besday to alang ngan alin...
on 1 JUNE 2009, alin da 28 tahun and alang da 24 tahun laa kot..aku pun lupe laa..

ape aku buat minggu nih..

Sabtu..
bangun pagi gak..lepas kemas2 umah..aku sorang je kat umah mase tu...pas mandi aku siap2 nak kuar..sorang2 jugak..!! kire aktiviti sorang2 laa..g pejabat pos..setel kan bil..singgah tesco..g kedai2 tepi tu, nampak ade patung sutung yg comel..aku rembat laa dua, nak kasi kat besday gurl due org tu laa sebenarnyer..adiah aa kunun2..

balik tu aku singgah nak cuci kete, sok nak g melake..kene aa kete bersih2 skit..baru bes..balik tu aku tertido laa plak..sampaikan bunyik msg pun aku tak dgr..sakit je ati..aku da laa pesen kalau terkejut bgn tido, kompem mamai..tah aper2 tah yg aku reply...alih2 takjadi kuar..lantak laa..malas nak pikir..bikin seteres jer..

Ahad..
pagi2 da kuar umah da..g melake umah linda..adik die yg kawen..tp disebabkan die budak umah kiteorg, kiteorg pun ziarah laa..seronok tgk kampung kat sane..halaman umah besar2..tak sempat nak tunggu pengantin dtg, kiteorg da gerak balik..



petang tu, kul 4 baru sampai umah..penat laa jugak...terase gak laa penat..sempat laa solat zohor, baring2..tp takut laa nak tido..kang tak sedar lak bunyik msg..sebab da janji nak g joging petang tu..

mlm tu, aduhai..penatnye tuhan je laa yg tau...

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..