Thursday, May 28, 2009

Huh Setel...

ape yg setel??
haa..segale2 nyer aku dah transfer masuk sini..sume yg aku tulis mase kat blog FS aku da buh kat sini..heee pueh hati..so, tak yah nak jenguk sane da..heee

ari ni aku pose..so, tenage tu tak bape nak bagus laa jugak..so, kalau aku setel pose tuk ari nih, means aku tinggal 3 ari je lagi nak ganti..banyak lagi tu...ye seteressss..

bos? bos aku takde hari nih..semalam pun takde..ari2 takde pun tak per..tp tak elok gak mkn gaji bute..bute mate tak per..jgn bute IT bute HATI..

haaa..tibe2 teringat laa plak..2 ari lepas aku g tesco..jln2 ade lak dgr org panggil name aku..makin lame makin kuat lak..so, aku toleh aa gak..aduhai..kak emme..long time no see..die ni member mase amik degree kat UiTM dulu...shopping sakan nampak...heee

3 comments:

Afzan said...

tahniah2x.. dah setel pun.. alhamdulillah.. :)

tiba2 aku trasa rindu lak nk sembang dgn ko..

Miss PIJAOSIX said...

tu laa pasal..
online ler sekali sekali wei..
heee..

rindu banget same kamu seh...

Afzan said...

ok ok.. akan ku usahakan..
ala.. kalo aku online, slalunyer mmg carik ko pun.. heeeee

ok my pren.. take care..






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..