Thursday, June 11, 2009

Jgn Pandang Belakang Congkak..


Lame gak tak nengok wayang ngan budak2 nih..last aritu tgk wayang citer setan budeg!! last month kot..tapi tak sempat nak update aktiviti tu kat blog!! So, sebelum aku bz..aku tulis laa dulu..

mlm tadi showing kul 9 lebih..actually mood tak bagus pun time tu, kepale lak pening.. tp disebabkan da janji..dan kerana pangai budak2 ni cam cipan, so aku rase mood aku akan ok kot nanti..heee

mood!! paling down abad ini...nangis tak..marah pun tak..tapi ilang tibe2 fikiran aku...huh!!

so, pas sampai umah mandi2..mekap2 ala kadar..n kuar ler rombongan cik kiah ke Bukit Raja....tp ape aku nak share ngan korang ialah citer ni mmg kelakar giler!! dari awal tgk sampai laa abis..gelak jerk..berbaloi laa kuar kan RM 6 tuk tgk citer nih..nampak iklan terminator salvation.....aduhai, bile laa nak tgk citer ni yeh...aritu, da plan nak tgk, tiket sold out plak...tungggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!

24 JUNE ni...TRANSFORMEZ 2 nak kuar plak..huh..tak sabarnyerrrrrrrrrrrrrrrrrr.....aku akan pastikan aku tgk citer nih...sape nak blanjer aku???

so mcm biase ler..kul 11 abis da showing...balik tu mase nak bayar parking terserempak lak ngan si firdaus..kawan si alang!!!


tgh tunggu si alang sembang..aku sempat gak cube bakat jadi cashier...kantoi ngan guard tu plak..asik pandang2 jeling2 jerk die...


macam biase singgah mkn2 dulu...da gelak2 lapar plak...!!

2 comments:

CHENTA said...

glamor ratu....

Miss PIJAOSIX said...

mmg nak kasi die glemer pun!!






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..