Tuesday, May 26, 2009

KeLahiRan DeMi KeLahiRan..

1_970898030l


14 JUNE 1979
Lahirnye budak nih mmg di nanti2kan..yg pasti die nih kuar je mmg comey..ramai tuh yg nak amik dak nih…siap nak tukar pakai lagik…nasib baik tak jadi..mak n bapak die waras lagik..perangai die mmg baik..dari kecik sampai besau..nakal sket jerk la..nakal mengusik jerk..peramah..eceh..mak bapak die kasik name die NORHAFIZA BT ALI HANAFIAH… kat umah org panggil die along..kak yong..kat luar pija..fiza..sayang..ehem ehem…

935246754l

1 JUNE 1981
Kecik2 je dah nampak muke jawe..lahir2 jer dah pandai melalak..3 bln tuh beb..kene sawan tangis..nasib baik tak sawan babi…sape larat nak jage..kalau aku jadi mak bapak die..aku campak je ikut tingkap…tpi comey gak la…dah besar pun comey gak..tang puwut je la…mak n ayah die buh name HAZLIN BT ALI HANAFIAH…korang leh panggil die alin…kat umah panggil angah ler..die ni cpat melantun..wakakakakak

22889534223863l


1 JUNE 1985
yang ni sepesen sket..tah rupe sape yg die ikut..mate sepet..rambut lurus..mcm cine versi itam..hahahaha..ni budak pun byk baik die punye perangai..mase kecik laaa..dah besar nih..mak aii..ligat mcm halilintar..nakal giler!!..kenakalannye dah tahap cipan di darat da…mak n ayah die kasi name HAZIRA ALI HANAFIAH..ramai panggil die alang..tapi kakak die panggil die ‘ekin’..kawan2 die panggil die zie..

153018692l

27 FEBUARY 1987
yang ni mase lahir mak die lompat2 suke..bapak die apetah lagik..sebab dpt lain dr yg lain..dpt laa hero yang dinanti2kan..mak bapak dierang nih pening gak sebenarnye..jage anak dare yang tige org tuh pun dah mcm jage anak bujang..ni kan plak the real son..hehehe…budak nih kecik2 mmg comey giler..dah besar leh tahan arr macho..tapi nakal banget..depa kasi die name HAZRI BIN ALI HANAFIAH..kalau dah name bongsu tuh..dah sah2 aaa die di panggil adik..’ayie’ name glemer kawan2 panggil…


- TO MY LUVELY DAD N MUM- (ALI HANAFI AH VS ROHANA)

TWE LOVE BOTH OF U VERY2 MUCH…THANKS FOR ALL THINGS THAT U HAVE DONE…SO PROUD TO BE UR DAUGTHER AND SON..muah..muah..muah…

~ by pssst-akuler on December 13, 2007.

4 Responses to “KeLahiRan DeMi KeLahiRan..”

  1. eceh……. ko jugak baik…. panggil ucuk takde tulis pon…. ni yang rasa nak marah je ni…..:-w

  2. alaa2..intan payung hati jantung ambe..

  3. blah la wei..buruk2 semue aku…podah

  4. besnyer lin & zie besday sama

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..