Tuesday, May 26, 2009

Eye On Malaysia

12 NOVEMBER 2007

Salam

Aku sudah busan sgt dah nih… ape laagik yg aku nak buat.. lame tak menconteng blog… meh sini aku citer sket… jumaat ri tu mlm aku dah g eye on msia… walaupun tak sempat nak naik… tapi atleast aku dah berjaye tgk bende tuh pusing2… sonok weihh suasane mlm kat situuuuu….. nanti aku buh gambar2 ayu lagi jelite aku kat sini…heuheuehu

Yang tak besnyer..mlm tuh dah iyer2 nak g mkn nasi lemak kat kg baru..alih2 ade lak kabau angin kate ade rusuhan kat kl..gelabah je polis malaysia nih..

~ by pssst-akuler on November 12, 2007.


1 comment:

~ PIJA ~ said...

One Response to “Eye On Malaysia”

1.

pja, ko g eye on m’sia tu ngan mamat mana? boypren eh!

noorzieana said this on June 20, 2008 at 1:39 am (edit)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..