Tuesday, May 26, 2009

SELAMAT TINGGAL 2007

Salam..

HUH..hari ini hari last tuk tahun 2007..bos lak takde..leh ar mengarang..dari minggu lepas ade je org dok sebuk tanye aku..”ape azam ko tahun depan?”..ish..ni yg lemau nak jwb nih..ape aje laa azam aku..aku ingat taun dpn nak kawen ha..hahahaaha..aper2 pun azam aku thn dpn..aku harap sgt2 semuanye berjln dgn lancar dan selancarnyer..cptnyer nak abis taun..tp yg besnye..mcm2 bende yg jadi kat aku thn nih..dpt kwn baru..dpt pacar baru..semuanye yang baru2 ar…hehehhe..SELAMAT TAHUN BARU TO ALL MY PREN..

~ by pssst-akuler on December 30, 2007


1 comment:

~ PIJA ~ said...

2 Responses to “SELAMAT TINGGAL 2007”

ceh… patut la tak layan aku….. sebuk mengarang…..
mr mamat said this on December 31, 2007 at 2:04 am (edit)

alaa..ym prob aaa anjer..
Miss P I J A said this on January 1, 2008 at 9:04 pm (edit)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..