Thursday, May 28, 2009

Monday Bluessss!!!

salam..
pagi td..bgn subuh, pastu tido balik..ari ni bangun badan rase lemau2..basi2..suam2 kuku..tekak perit..kepale sakit..sume la tak kene..dunia2..!! dulu seingat aku nak deman setahun sekali pun susah..skrg ni, penyakit mudah sgt nak dapat..maybe aku da tua kot..heee
sampai opis je, terus takde mood..alaahaii..malasnye laa..tp gagahkan jugak buat keje yg ader..rabu ni nak submit kat JMG Ipoh..

petang semalam, sempat g jogging..satu tasik aku pusing..!! lame tak usha yg belah sane tu..sekali g da byk sgt berubah wei..ade restoren baru lagi..pastu aku tgk setiap pokok mesti ade kapel duk bwah tu..mcm kemestian lak..satu pokok satu kapel..bak kate najib satu malaysia..hihiiiii

pas mandi, solat magrib kuar balik g mkn..lame tak g khulafa sek7 tu..mmg saje nak g sane..nak wifi freenyer pasal..tmpt lain kompem full..so, pilih laa tempat tersorok sket..!!

mlm tu plak..payah nye laa nak tido..golek sini..golek sane..gentel sane..gentel sini..tak gak mau tido..da terlelap asik terjage plak..siap mimpi yg bukan2 plak..adoi!! tension tol ingat mimpi mlm tadi..so scary u know..heee

14 jun ni genap umur aku 30 tahun..ish tua da..all the best pija..!!! amin..

~ by pssst-akuler on May 24, 2009.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..