Wednesday, May 27, 2009

4 HARI YANG INDAH KE?

salam…
masuk je keje ari nih…da rase bosan sgt!!! badan pun tak bape nak sehat…!!

jumaat…

ari ni tak g keje…aku amik mc..tak sehat laa..bdn sakit2..da try bgn tak gak mau..amik mc laa..amik tepon..sms bos ngan aisyah!!

” budak2 ade ari ni long..” mak ckp.. ish rindu plak ngan budak2 tu..balik SK laa..amik MC kat sane je laa nanti.. sampai SK alaa ciannye laa nurin..muntah2..sakit perot..cirit birit..mama die kate salah mkn mase kat neseri tu kot..tp yg kagumnye budak2 ni jenis tak menangis..deman ke..sakit ke..muke relak je..senyum jerk..ish,,gheram je aku tgk… mlm tu..ayah ajak jalan2 tgk lampu…heeee

sabtu…

pagi tu..kemas2 umah..cuci longkang..setel da satu keje..tp lenguh je laa segale sendi2.. tgh ari tu, yanti ade msg..tanye nak g umah cida kul bape..aku da terlupe gak ade gath pot2 amai2….tapi aku tak dpt nak hadirkan diri laaa..aku ade hal ari tu..nak bawak mak g beli barang..nak g tempah baju..ish mcm2 keje laaa…

Ahad….

tgh ari tu da balik s.alam da ..ptg tu ade hal sket ..ade janji ngan member..nak teman die antar enpon kat kedai nak repair.. pastu jalan2 g bangi..kunun2 nak cari mkn laa yg bes2 kat sane..tp da sampai tukar plan plak..

” g mkn sate je laa nak..? …
” nak…nak…!!” pas mkn sate..g jln2 lagi..da buntu da nak ke mane..g putrajaya je laa..itu yg paling dekat…heeee




isnin…

SELAMAT MENYAMBUT MALIDUR RASUL…cuti lagi ari nih.. kul 12 da..aduss…cam aper tah..tido tak ingat nye aku ari nih..bgn2 terus kemas umah..kemas kete..ade byk abuk kelaper…heeee petang tu, g jalan2 cari barang alin nak buat hantaran…

~ by pssst-akuler on March 9, 2009.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..