Wednesday, May 27, 2009

4 MARCH 2009 - PUASE…!!

salam..

ari ni puase..kalau diizinkan Allah..da 3 ari aku ganti pose yg tercicir aritu.. ade lagi 9 ari kot kalau tak silap..byk lagi nih…

tadi aku sahur aper?

jawapannye : aku leh mkn nasi tu..gureng telor..kul 5 pagi aku mkn..pesal tah berselera..subuh masuk lambat skrg nih..kul 6.10 baru azan subuh..!! da tentu magrib pun lambat gak masuk nanti..!!

ape aku buat ari nih…?

tadi usha email..byk msg masuk dr facebook..!! mcm2 budak2 ni merapu..haa..buek ko anip..TAHNIAH..dpt baby boy..sian ko..ko kat lautan..tak dapek nak nengok..sabau je laa..ko kan cari rejeki..heheee

da kul 12, still takde keje yg aku buat..sebabnye mmg takde keje pun..

” puase ke kak ari nih? ” tibe2 lak si Aisyah ni tanye..terkejut gak aku..mane lak die tau.

“ ha ah..nape ” aku jawab la..pastu, gelak lak die..

” tak laa..nampak tak ceria..kalau tak tu..ceria je muke…”

ceh..nampak ke muke puase aku..hahaaaa.. tak pun die mesti nampak aku tak mkn aper2..sebab aku ni suke mengunyah dlm opis nih…

ape yg aku nak buat ari nih…?

mlm tadi alin ade kasi pendrive..dlm tu ade sign2 nak kene print..lunch kang laa..malas je laa nak buat aper2..tido je sedap nih.. kad kawen die da siap..tgl nak edar je lagi..tgk list kawan2 die…ceh kawan2 die..kawan2 aku gak..!! heeeee

dlm kepale ade bende yg aku nak mkn…cokelat..aku nak cokelat…!!!! nak ferero roche ( betol ke tak ejaan aku nih ) heee..tapi paham kan…

ape yg aku tak nak buat ari nih..?

of coz aaa mengumpat..!! tak baik tau kurangkan pahle aku..tu yg malas nak join mane2 nih..ade je bahan nak aku jadi kan umpatan..ko mesti pahamkan zai..heeee lagi satu..tak nak laa nampak org2 yg menyakitkan ati..nampak je leh berkate2 dlm ati..camne tu..kire ngumpat gak tak..heeeee miss them….

~ by pssst-akuler on March 4, 2009.

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..