Wednesday, May 27, 2009

ESRI Tranning…

kamis, 12 March 2009
Semlm ade tranning ESRI…support day ke ape tajuk nyer..pagi kul 7.30 da kuar..g isi minyak lu..

Masuk je federal..alamak!! jem giler!! aisyah da call..da sampai katenyer..aku jeling kat jam kete..mak ai..baru kul 8..cptnyer…ye laa, die pun dr Sg Buluh..mesti kuar awal..aku baru lepas tol bt 3..

Alhamdullilahh..aku sampai kul 8.30..!! td aku da cuak gak..takut aku lupe jalan..nak mengingat jalan ni mmg penyakit aku, susah nak ingat jln..seblum g sini pun , aku da g servey tmpt nih…hihiiii

Back to tranning ari ni, overalls..ok laa tranning tu..ade makan2..tu yg bes tu…heeee, sedapppp lak tuuuuu…!!! ape yg menarik pada aku semlm ..” GIS is very SPECIAL…!! “..bos kat ESRI tu ckp…syukur aku ade dalam bidang nih…..






~ by pssst-akuler on March 12, 2009.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..