Tuesday, May 26, 2009

CATATAN AIDILFITRI 2008

1 OCTOBER 2008 - 1 SYAWAL 1429 H

taun ni rasenyer takde feel langsung nak raye..nape yeh..biarlah rahsie!! taun ni kiteorg satu family planning nak pakai purple blue..pas solat raya, dlm kul 10 kiteorg gerak balik ulu yam bharu..melawat opah n nenek..

ptg tuh da balik seri kembangan balik…aduh penat nak isi perot tapi itu laa tak puas aa mkn laa..tak dpt penangan kuah kacang mak long..kebetulan, angah anak mak long sakit..kesian sgt..tak dpt beraye same2 kiteorg..mlm tu baru nak rest2 da ade lak org nak dtg..layan jer laaaaa..

2 OCTOBER 2008 - 2 SYAWAL 1429 H

second day ni, dr pagi sampai ke mlm duk lepak kat umah..takde sape pun yg dtg dan kiteorg pun tak kemane2…tido..tido dan tidoooooo

3 OCTOBER 2008 - 3 SYAWAL 1429 H

ari ni umah penuh dek org..sume sedare sepapat belah mak dtg..so, alang2 dtg dr jauh kiteorg kasi laa dieorg kenyang..mkn nasi ngan lauk pauk menu pn rohana..ptg tu lak, pas dieorg balik..kiteorg lak g beraye..g umah dekat2 jer..umah bakal menantu mak kunun2nyer..hehehhe…mlm tu plak, family tunang angah dtg..gureng laa kueh teow kerang…

4 OCTOBER 2008 - 4 SYAWAL 1429 H

ari ni pagi dlm kul 11 g umah maklang kat bukit beruntung, rawang…sampai sane, dieorg da siap masak..kenyang perot mkn nasi..heheh ptg da sampai umah balik, rehat jap, pas magrib g lak umah tunang si angah..mkn kfc tuh..hikhik..tp ade laa menu lain..nasi..lauk pauk…kenyang satu ari mkn macam2..alhamdulillah..

5 OCTOBER 2008 - 5 SYAWAL 1429 H

ari ni ahad..tak kemane pun..kemas2 barang..ptg tuh nak balik SA da..selase setat keje daaa…aduh malassssssnyerrr laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. p/s : pada semua, rakan2..sape2 yg kenal aku..aku memohon maaf di atas ape juge kesalahan aku pada korang..yang tak sengaje..yang sengaja..halalkan ape yang aku da mkn..da minum..da mintak..kire 0-0 laaa yeh….

~ by pssst-akuler on October 7, 2008.

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..