Tuesday, May 26, 2009

Jiwe….

sakit kepala..malas..bosan..sakit hati…tensen…kecik hati…jauh hati.. sume tu aku tgh rase sekarang nih..kadang2 kite nak puaskan hati org lain sampai tak perasan diri sendri tgh mkn hati..

sampai mane ko nak tahan???..

bile lagik ko nak sedar??..

setan da mule bisik2 kat telinga ni..ko pikir dr sendri lagi bagus..blah je laaa…tau ko syg tapi sabar pun ada hadnyer…main jauh2 leh tak setan gondol!!! betol tu mmg betol..pikir diri sendiri lagi baik dr ko pikir hal org lain yg tak pernah nak hargai ko..aku ni bkn malaikat..asik betol je..perfect dlm sume yg aku buat..ade mase aku tak betol..ade mase aku buat salah..nak mengedik..nak org layan karenah aku..tp ape aku dpt..takde ape laaa..

pas ni aku maleh aaa nak pikir da..tp aku bersyukur ngan ape yg tuhan da bagi kat aku..tiap2 yg jadi mesti ade hikmah..tp ko bagi laa aku kekuatan ya Allah..aku tak nak jadi manusia PENDENDAM..PEMBENCI..DIBENCI..sume2 yg jahat laa senang citer…

ya Allah…leraikan laa kekusutan yang ada dalam kepale otak aku nih..AMIN…..!!!

~ by pssst-akuler on October 20, 2008.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..