Wednesday, May 27, 2009

End Of This Month……

27 Feb 2009 - hepi besday dek..nasib baik cpt teringat..along lupe laa..da ptg baru teringat… ni baru balik dr bank..baya duit kete..!! pagi2 tadi da msg bos..” aku masuk lambat ari nih..g bank! tq ” ayat biase aku kasi kat bos aku tiap2 awal bulan..die pun da paham gamaknyer..heeee
“dik, ari ni parking da naik sehinggit"..so RM 3 laa sehari..!!!"

tapi ari ni tak per..uncle kasi RM2 lagi..”

waaaaaaaaaaaaa…naik sudah!!! sebulan tuk parking je aku da kene spent RM66 for 22 days..terase gak nih…!! redha je laa..nak buat cam ner.. sampai opis da kul 11..lapa plak..bancuh air..cecah beskot!! ni tgh menaip blog..keje takde laa..

sabtu..pagi…awal2 da bgn..nak g segambut..nak g salon..!! layan angah buat rambut..aku pun tumpang sekali buat hair treatment..yg sebetoinye cine tu pun da kenal aku..ade laa dpt buat free2 skit..heeee

sabtu..malam..duk umah je..ade online jap..layan facebook!! tp bosan laa! alih2 aku tgk tv je sudahnyer

ahad..pagi..shopping baju tuk kenduri..2 pasang tuk mak..2 pasang tuk aku…! da beli ni pening lak nak buat pesen aper…nak tempah kat mane..ish…

ahad petang..g cheras ngan member..pusing lak ke kl..shopping lagiii… byk gak abis duit tuk 2 3 ari nih..tp takper..puas hati gak laa..bende yg perlu pun…!!!

minggu ni mcm2 jadi..pada aku, bende yg jadi ni sket pun tak pengaruh idup aku ..kecik punye hal..bak kate org sebesar kuman..rubbish matter..tp tu laa..benda da jadi..layan je laa..

tak sabar nak tunggu 4/4/2009 - 5/4/2009 ni…tak sabau nak berkumpul ramai2..uh, anyway..selamat menuju ke alam perkahwinan buat adikku…HAZLIN BINTI ALI HANAFIAH..all the best…!!

~ by pssst-akuler on March 1, 2009. One Response to “End Of This Month……” AKU NK ORDER DAH CAKE..MANE DUIT!!!!! kert+botak said this on March 5, 2009 at 3:02 am (edit)

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..