Wednesday, May 27, 2009

Lame daaa…

salam….
Lame tak menulis kat sini..malas ler..ni pun aku baru je pas mkn tgh ari.. pg tadi tapau kat makcik tepi jalan tu..pagi2 da jual nasi putih..heee

Hari ni last aku keje tuk minggu nih..aku mintak cuti gitu..sebab nak kenduri ni laa kan kunun2nyer..baju da amik mlm tadi..siap basuh da..tinggal nak pakai je lagik..ermm, sok nak balik sk, tolong aper2 yg patut..mlm baik sa balik..jumaat pagi tu nak g amik nenek lak kat ulu yam..ingat nak g dr s.alam je..senang!!

Feel aku skrg nih.. very2 choas..!!!! mati ke perasaan aku skrg nih ? mane g airmate aku ? argh..susah laa nak ckp..apetah lagi korang yg bace..kalau korang jengah laa blog aku nih kan…bace je laa..aku merepek bkn sebarang merepek..

kenape bg aku bosan?

kenape bg aku penat?

tp jgn bagi aku benci?

Mmg aku tak patah balik da..nak dgr name die pun aku tak mau da… cpt2 zikir…astafirullah al azim..zikir harian tuk hari rabu..baca laa 1000x insyaAllah akan hilangkan satu titik hitam dlm hati kita..mudah2 an Allah lembutkan ati aku skrg nih..

~ by pssst-akuler on March 31, 2009.

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..