Wednesday, May 27, 2009

Selamat Pengantin Baru (ALIN & FIRUL)

salam…

Fuh..lame seh tak mengarang….da seminggu lebih da pun budak due org ni dengan rasminyer menjadi suami isteri..uh, due2 da tak suci tuuuuuu…hahahaah.. sekali lafaz…firul and alin selamat menjadi suami isteri..alhamdulillah..

Hilang gigil firul aku tgk, baru nampak ade darah kat muke tu..anyway, thanks for the ring..langkah lagi bendul aku..hheiheieheiheihie ( gelak manje )..

Secara ringkasnyer :

04042009 - pas isyak depa nikah..dinikahkan oleh kadi..bapak aku kansel nak nikahkan..die lak yg lebih2 gugup…heheheh

05042009 - majlis bersanding..

Aper2 pun aku bersyukur sgt2 sebab semuanye berjalan ngan lancar..tapi lepas tu, sendri mau ingat la…kaki, pinggang, lutut..dan segalenyer sakit lepas kenduri tu…tapi seronok la..mmg puas hati sgt2..ape yg penting KERJASAMAaaaaa…

Pada yang datang tuh time kasih byk2…

specially kat :

zai n co - makin kurus minah ni tapi menten cun..mcm bwak adik2 je..3 org adik die..hehee

bujal ngan family - tq for coming..muahhh

chekwe- uh, lame tak jumpe..dapat serbenier gelang tu dr India..suke banget..cantek..tq

yantie n hubby (ady )- main kurus jugak..sume da kurus ni..ape ke halnyer? hihiiii

nor n little cute boy - geram ngan anak buah si nor nih..comey tp die nangis mase aku nak pegang..gheram je laa..!!

emy yg membuyung & zaid n adam - emy berseri2 muke ngandung..menten comey tu..hehhehe..becok macam tu gak..suara ngalah mak lampir..hheheh tp anak die, gile ganas..like mother like son gak la..

ana ngan 2 baby gurl yg comey- dtg ngan apai..comey anak2 dara die..ana pesal ko kurus na skrg nh..??????

ain n kebab - aku sempat dukung si naufal..anak depa nih..aduh, semangat..gheram..bak kate ain mcm pegang beras katenyer..hihihi

iwan n partner- awek mane lak die bawak tah..hehhehe

linda - org penting pegang baju pengantin..hahahah

aisyah n family - dak opis den yang turun padang..trimass..

botak & geng - yang ni paling teruje..dtg ngan tepit tu..hehehe..montal eh sekarang..ye laa da 4 taun gak laa tak jumpe..

sape lagi aku tak sebut nih..rasenyer aku da sebut semue..tp kawan2 aku je laa…hehehe..sory kawan2, tak dpt nak borak panjang..aku agak bz..ecewah..tak sempat nak bergambar ngan korang… anyway..selamat pengantin baru…cpt kasi mak aku cucu..hehehhe



~ by pssst-akuler on April 15, 2009.

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..