Wednesday, May 27, 2009

SIFU n TONGGA..an..an..an..an

an..an..sifu2…tongga..tersilap sudah..hihihi..
“wei korang kat mane?.. tiket da amik..ni da kul bape..? “

Adoihai…aku ngan linda still kat kl lagi nih..da kul 7..showing kul 8.30..





fuh, selamat jugak, 10 minit sebelum kul 8 sampai umah..nasib aku cuti, so, takde laa terkejar2 nak solat bagai.. mandi2..mekap2 ala2 kadar..

tapi ade laa tersempak ngan mamat mental yg da lame tak nampak muke die..siap main2 block lak die..menjengkelkan laa ko ni IWAN…!!!

masuk2 panggung..citer da start..mentain menyelit..gelak dan gelak..ok la citer nih..tu pun nasib baik nabil ade..nak harap era ngan fauziah ghous, mmg aku nyampah..hehehe lapaaaaaa……balik tu sempat lagi senap2 gambar!!! pastu g mkn..nyum2…

~ by pssst-akuler on January 30, 2009.

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..