Wednesday, May 27, 2009

Cuti2 raya cine..

flash back…

jumaatnyer…g laa tgk wayang seperti yg dijanjikan…waaaaaaaaaaaaaa, kenape tak bes langsung..ni yg malas nak kasi support kat citer melayu nih…!! mmg kompem aa tak layan da citer melayu pas nih..

Sabtu tgh ari…balik sk laa..nak sambut raye kat sane…nampak ade limau sekotak..kembung perot aku mkn!!

Ahad..the whole day kat sk..mkn tidor..mkn tidor..tidor mkn..

Isnin malamnyer..balik sa, pas isyak g kuar jale2..g tgk2 lampu dikale mlm..mkn lagi..adoiii…

- ABIS DA FLASH BACK -

hari ini..rabu…
pergh pagi ni malas sgt nak g keje…sebab da 4 ari tak keje….pagi2 da bgn, terajin lak pg ni, masak laa nasi gureng..ade kentang, ade tolor..ade sayur..nampak menyelerakan..buh dlm tuperware, bwk g opis..jimat pun jimat!!

uh..usha www.maybank2u.com.my still floating lagi gaji aku..takper2, petang nih mesti da clear..leh g shopping kat tesco..besnye!!

sok plan nak g tgk wayang ngan budak2 umah…usha lak www.tgv.com.my tp still nape citer tu tak kuar lagi..tak leh lagi nak booking.. aduh nape baru kul 11.30, aku sudah lapaaaaaaaaaaa….

~ by pssst-akuler on January 27, 2009.

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..