Wednesday, May 27, 2009

1 FEBUARY 2009

Selamat hari wilayah pada warge2 kuala lumpur..putrayajaya dan labuan… ape yer aku buat ari nih..??

pagi tu kul 11pagi - aku g kenduri kawen ngan dak umah..due umah lagi..kat dewan UM,PJ and satu lg kat sek18, s.alam satu..

malamnyer pas isyak - aku da mule rase nak merayau!!! yaaa…pusing2 kat pulau INDAH..indah banget…heheheh tp tarikh ni mengingatkan aku pada seseorg tu..

ingat lagi 01/02/2007..mase ni hari wilayah jatuh sekali ngan thaipusam kot..so dak2 selangor pun cuti gak la..so ade plan laa ngan sorg nih nak jumpe kat sek7, khulafa..siap tulis kat diari planner tu..tu sebab aku leh ingat tarikh nih..siap ade catatan gitu..lagipun planner tu aku simpan lagi kat opis..

jap nak tgk planner 2006/2007 tu..heeee

24/04/2006 - 1st time meet dina..so cute…

11/05/2006 - meet antu aka Fazarul Asri..teringat layan wayang cite man laksa ngan dak nih..bukan g berdue yer..adik2 aku si alin ngan alang pun ade..heeeee..then, pastu kami jadi bes fren..mmg die kawan yg baik..da laa tiru aku beli myvi..heheee

15/07/2006 - g mandi2 ala2 wet world kat Melaka..konvoi reramai.. jeng2..memori terindah ke tak..aku tak sure laaa..hahahaaa..aper2 pun aku hepi..tak tau laa si alin n alang? any comment ???

01/09/2006 - hari paling seronok…i have a new baby…WPJ6564

******************************************

01/02/2007 - plan nak meet someone..mmg da lame kenal die ni..on off on off..tp baru tergerak nak jumpe…let introduce him..shahrizal…

01/02/2008 - mase ni aku kat langkawi..ngan org yg same..kire da masuk setahun aa kenal..

01/02/2009 - duk lepak dpn umah jer..mkn pizza lagi..lagipun, org tu deman..tak sihat…!!
siannnnnnn

***************************************

02/02/2009 - g serbis kete..bes nye kete yg baru pas serbis..lembut2 gitu..rase cam nak racing ngan lebih laju..ibarat kudaku lari gagah berani…. mlm tadi…tibe2 aku dpt cal dr yong…hehe..lame gak borak ngan die..da preknan da budak tu..3 bulan!!! berjaye gak akhirnyer..alhamdullillah..

~ by pssst-akuler on February 2, 2009.

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..