Tuesday, May 26, 2009

semalam…

28 OCTOBER 2008
aduh..maleh nye nak bangun…semlm tido lambat..depabali aa katekan… tp nak tak nak kene bangun gak..bkn bangun nak g keje..tp nak g serbis keta..da janji nak gerak pagi nih..2 kali dail tak gak diangkat2 teponnyer..ni yg gheram nih..mintak2 die bangun laaa..sebab aku msg jer..aku tak brape suke nak tepon org byk2 kali..sebab aku pun tak suke gitu..da tak angkat tu ade laa sebab..hahahah

“baru gerak” aku received msg…

kan aku da kate..kul 9 baru nak gerak..hahaha..erm..kul seploh da sampai PJ..yg besnyer jap je da siap..kul 11 lebih da leh balik..yuhuuu..nak g mane eh..bayar instalment keta dulu..g antau keta kat umah..so tak yah naik keta asing2..g togeder2 laa kirenyer..

“nak g mane eh? nak balik ke?”

alaaaa…ape laa soklan die nih..tak besnyer..dlm hati aku je laa merungut..hehe malasnye laa nak lepak umah..aper kate kite g PUTRAJAYA..aku try2 bg cadangan..yes..dipersetujui..hehehe..kul 2 tgh2 panas terik tu sampai sane..akhirnyer sampai jugak laa aku kat taman putra perdana..taman wetland..da segala taman2 yg ade kat sane..dulu da penah g..tp lame da dulu..hikhik..

aku ni kan pantang pegang kamera..abis aaa aku rakam aksi2 yg boleh mengembalikan nostalgia di hari tue..bukan aper, tgh2 sakit ati tgk balik video..sejuk ati..pengubat hati lara.. aduh..tibe2 sakit kepale..rase nak tercabut da kepale..maybe panas..maybe tadi aku minum ais..maybe sebab aku rase tak sedap ati..maybe jugak aku kene marah..dan mcam2 kemungkinan laa jugak..ni yg aku tak gemar nih..nasib baik dlm beg ade panadaol, so, aku telan panadol..

otw balik singgah umah mak jap..alang2 da kat putrajaya..dengan tujuan nak kutip roll kek sarawak..NAD poskan dr sane..sedap oo..malam tu gak abis.. ape yg aku lalui semlm mmg bes..seronok..

tapi tak tau laa org yg ade kat sekeliling aku..mcm biase laa..aku ni tak mampu nak puaskan ati semua org..so, mintak maap laa pada2 yg terase..biar aaa aku mkn jantung,,ulam tapi jangan laa buat aku makan hati..tak laratt sangattt..waaaaa….:(( tetapi….mcm aku kata..aku da malas nak pikir aper2 da..aku da penat…penat sangat…!!! moga Allah tidak melupakan aku dan meletakkan aku dikalangan yg tenang2 saje…amin..

~ by pssst-akuler on October 28, 2008.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..