Tuesday, May 26, 2009

DON’T SAY U LUV ME IF REALLY WANT TO HURT ME…

Assalamualaikum…

Aku ucapkan pada mereka-mereka yang bace blog aku nih. Selamat membace selamat berpuase. Alhamdullilah dah 16 hari kite berpuase. Dan aku masih lagi selamat menjage puase aku..hehehhe…Sok luse tak tau laa lagi

Hari ni baru selase. Entah nape kepale ni pusing jerk. Malam tadi sebab tido lambat kot. Pukul 3 pagi baru terlelap, pukul 4.30 dah nak kene bangun balik, bersahur..
!

kenape aku tido lambat?

Tak payah laa aku bgtau. Aku nak citer buleh tapi kang panjang berjela jadinyer. Mule-mule semangat gaban, lama-lama jiwa dan hati aku sakit sudahnya. Pastu kecik hati. Lama-lama mulalah aku menjadi sedih yang amat dan akhirnya aku menangis..waaaaaaaa…

Ape laa nasib aku tapi pikir-pikir care positif, tiap yang jadi mesti ade hikmahnyer..ye dak?


Tahun ni tak dapat duit raye ke bos? raye ni aku antare manusie yang tak leh nak berbelanje sakan. Kalau dulu masyuk gak. Tapi sejak 2 menjak nih mcm2 yang akukene kaver. Nak raye time ni jugak laa roadtax mati, time tu gak laa enpon rosak. Redha je laa…Allah menguji…

Ok lah..dah takde idea dah aku nak menaip aper. Anyway selamat berbuke. Petang ni aku nak cari nasi kerabu kat pasar ramadhan sek 13 tu. Sok cuti nuzul A-Quran. Sian sungguh kat orang macam aku ni. Tak cuti...!! Dah tu, sape suruh keje kat KL.

~ by pssst-akuler on September 15, 2008.

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..