Tuesday, May 26, 2009

Bukit Tinggi ( 26 JULAI 2008)


Ya ampun….masuk keje je ari ni rase tensen banget..semlm mc..
mule laa aku rase ari ni even ari selase tp feelnyer mcm ari isnin..isnin2..nape laa ko jadi hari yg paling tak bes.. just to share..

26 JULAI..

ari ni aku g jln2 ke bukit tinggi..saje je layan lap kat sane..hahahha..
kul 11 da gerak dr shah alam..sempat gak jenguk kat luar..awat golap jo nih…kompem laa nak ujan nih..takper..da janji nyer pasal..den sanggup meredah segala rintangan..hahhaa kul

1.45 rase2 aku laa…sampai da kat puncak tuh…fuh canteq..selalu tgk kat internet jerk..
tgk pic yg aku senap tu,,tgk awan yg berarak kelabu pun aku da yakin sgt yg ujan akan turun jue akhirnyer…mmg sah die turun..tp renyai2 jerk..leh dibawa ke tengah lagi..so..berjalan-jalan laa sampai ditemani air2 ujan sepoi2 bahse..


kul 3 kuar da dr colamar tropical tu..g mkn sat..then nak gerak ke japanise village n tmn botani…aduh member sorang ni da doman plak..aduh kesiannye la kek intan payung ulam jantung aku nih ha..kasi can die tidoq dulu la..mak ai..tido sakan lak die..ujan makin lebat plak..sesuai laa tuh..layan nye layan tido dah kul 5..apo laie..bangun aa..nak g tmn seterusnyer…nasib baik sompet.. tp frust laa..tak dpt g taman RABBIT….maybe next time..sampai s.alam balik dlm kul 10….nak g mane pas ni eh…ade cadangan..??



~ by pssst-akuler on July 28, 2008.

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..